Tuesday 1 August 2017

Bridesmaid dan Holiday

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah selesai sudah majlis perkahwinan kawan baik, nina.  For the first time juga aku jadi dayang untuk pengantin ni hihi.  Memang tak tau la function dayang-dayang ni melainkan menemani pengantin dan bergambar je.  


sekali dengan kenduri sebelah lelaki kitorang terjah 


time angkat nikah my friend

Majlis berlangsung pada 29 Julai 2017 tapi aku melamapau-lampau awalkan cuti dan extend cuti start dari 25 july and now masih kat kampung lagi.  Kesian my partner in crime kesunyian sendirian.  Sabar yer 5 Ogos 2017 both your partner sampai balik yer. 


dayang-dayang la sangat kan hihi




Jadi start 6 Ogos Qairina tailor mulakan balik operasi bagi menyiapkan tempahan raya haji pelanggan.  Sebenarnya blog ni baru berusia 2 hari dan blog lama aku dah hilang entah ke mana dengan segala-gala password pun dah lupa jadinya aku mulakan balik aktiviti blogging bagi mencatat diari harian aku sebagai full time tailor dan kisah kehidupan aku yang aku rasa nak kongsi bersama.  

Kalau dah singgah sini jangan lupa follow yer nanti aku terjah korang balik hihi..Sekian 

8 comments:

  1. Cantiknya semuaaaa :) btw ada ambik tempahan untuk jahit tepi tudung tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq awak :-) ye kita ada terima jahit klim (babyseam) shawl awk ..for details blh wassap kita ye :-)

      Delete
  2. Salam kenal, bestnya pandai menjahit :)

    ReplyDelete
  3. fungsi dayang-dayang mmg cenggitulah.
    tlg teman pengantin & fotoshoot nmpk meriah hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la kan..menyerikan suasana n pix je kan hihi

      Delete